FAQ

Jaká je cena dopravy?

  • Cena standardního poštovného a balného je 99,- Kč včetně DPH. Cena doběrečného je 36,- Kč v závislosti na zvoleném dopravci. Pokud platíte platební kartou nebo bankovním převodem, dobírečné se Vám nepočítá. U rozměrných a těžkých balíků je cena stanovena 299,-Kč nezávisle na váze předmětu. (např. větší skluzavky).
  • V současné době nabízíme našim zákazníkům dopravu a balné při zvolení způsobu dopravy Českou poštou nebo kurýrní službou PPL zdarma pro objednávky zboží ve výši nad 3000,-Kč včetně DPH. Tato akce platí až do odvolání a je podmíněna vyzvednutím zásilky objednavatelem a také tím, že objednávka je kompletní a v celkové hodnotě nad 3000,-Kč (nelze dělit na několik dodávek dle dostupnosti zboží). Doprava zdarma se nevztahuje na paletovou přepravu.

Jak dlouho Česká pošta skladuje můj balík, pokud nebudu zastižen doručovatelem?

  • V případě, že Vás doručovatel České pošty nezastihne na Vaší adrese, uloží Váš balík na poštu a zanechá Vám oznámení o zásilce s adresou pošty, pracovní dobou a lhůtou po jakou bude balík na poště uložen. Oba typy zásilek (balík Do ruky i Na poštu) je standardně uložen na poště 7 dní.

Je k nákupu povinná registrace?

  • Registrace není povinná.

Proč musím zadávat své telefonní číslo, když si chci zboží vyzvednout osobně?

  • Telefonní číslo bude použito pouze pro komunikaci s Vámi, v případě že nastane nějaký problém, např. zboží je vadné, nebo není momentálně skladem, nebo v případě jiného neočekávaného problému. Vaše telefonní číslo ani jiné údaje nebudou použity pro jiné účely. Prosíme zkontrolujte si, zda jste ho zadali správně, mnohdy je to nejrychlejší možnost komunikace se zákazníkem a ušetří Váš i náš čas.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

  • Osobní odběr je samozřejmě možný po dřívější telefonické domluvě. V objednávce si zvolíte způsob dopravy "osobní odběr" a platbu "hotově". Jakmile bude zboží pro Vás připraveno, systém automaticky odešle email na Vaší adresu, která je uvedena v objednávce.

U některých položek je více obrázků s různým provedením stejného výrobku. Jak si mám objednat konkrétní výrobek - např. provedení v žluté barvě nebo v modré barvě?

  • Toto je u produktů, které jsou výrobcem dodávány jako varianty zboží. Systém Vás automaticky vyzve k výběru dostupné varianty.

Jak reklamovat zboží a kam ho případně zaslat?

  • Pokud potřebujete reklamovat zboží zakoupené v naší internetové prodejně, prosím kontaktujte nás emailem na info@hrackyzadobrekacky.cz pro více informací (například pro momentální nabídku svozu zboží hrazené prodejcem). Reklamované zboží je v každém případě potřeba doručit na adresu našeho odběrného místa a to osobně nebo zaslat přepravní službou, společně s kopií prodejního dokladu a popisem závady. Adresa našeho odběrného místa je: HrackyZaDobreKacky, Tovární 1030/41, Český Těšín, 737 01